Beautiful Monday: Brow game

SOUNDTRACK: Please, Please, Please Let Me Get What I Want by The Smiths

Hei, og god mandag! En ny uke er i gang, og ettersom jeg endelig fikk somlet meg til å farge brynene i helga – for første gang på altfor lenge, jeg har seriøst transparente bryn fra naturens side! – så ble det en liten bryninspo i dag.

Jeg ELSKER store naturlige bryn, men det er det selvfølgelig ikke alle som har anlegg for (meg inkludert, spesielt når jeg ikke farger regelmessig) men vi kan vel alle, uansett størrelse/tykkelse, være enige om at bryn er viktig for definisjonen av ansiktet!


(whi)


Hello, and happy Monday! A new week has started, and as I finally got my act together and dyed my eyebrows this weekend, I’ve made a little browspo for you today. 

I love me a pair of big, natural brows, but it’s not like all of us are able to have that – me included, especially when I neglect the dye. However, I think we can all agree – no matter the size or thickness – that eyebrows are very important for the definition of our faces!

8 kommentarer

Siste innlegg