Beautiful Monday: Leather

SOUNDTRACK: Here Comes The Sun by The Beatles

Da er påskeferien i aller siste fase, og jeg har hatt det så utrolig fint de siste dagene! Samtidig var det godt å komme hjem også, for man blir litt sliten av å være “på besøk” i fire dager i strekk. Akkurat nå vasker jeg klær for fullt, mens jeg hører på vårspillelista jeg laget i går kveld, printemps (vår på fransk), der jeg har samlet sanger som gjør meg glad.

Vår er for meg ensbetydende med mitt favorittplagg, skinnjakken. Jeg har ordlagt min begeistring for dette ikoniske plagget tidligere, og det virker ikke å nærme seg noen ende med det første. Så, her er vårens første billedlige ode til min aller største favoritt, skinnjakken!


(whi)

Da håper jeg dere har hatt en superfin påskeferie, og at dere gleder dere like mye til å ta frem skinnjakka som jeg?

24 kommentarer

Siste innlegg