Kitty cat world

Haha, dere gjetter ikke hva jeg har vært på i dag! Hint: En hall. 150 katter. Sløyfer ble gitt ut.

Jeg har vært på katteutstilling!

Ettersom jeg er ganske så allergisk mot katter høres det kanskje ikke ut som verdens beste idé at det var slik jeg tilbrakte formiddagen min, men jeg nøs faktisk ikke én gang på den tiden jeg var der, så jeg takker for bra lufteanlegg og relativt rolige katter som ikke sprer hår og flass overalt. Jeg tok selvfølgelig noen forhåndsregler og var godt beskyttet med både nesespray og øyedråper, men man vet jo aldri. Heldigvis gikk det supert!

Jeg tok for én gangs skyld med kameraet, men det glemte jeg selvfølgelig å bruke før rett før vi skulle dra. Så her er katten til venninnen min, en skikkelig fin bengalkatt:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva gjør du i dag?


Considering my quite severe cat allergy, my going to a cat show would perhaps not be the best idea ever, but either way, that’s how I spent the first part of my Saturday. And guess what, I didn’t sneeze once! And for once, I remembered to bring my camera, but forgot I had it until we were just about to leave. So here’s my friend’s beautiful Bengal cat. What are you doing today?

12 kommentarer

Siste innlegg