That glow

Jeg er veldig glad i frisk, naturlig hud som liksom gløder litt. Mitt hemmelige våpen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shimmering Facial Whip fra ELF er en genial liten sak. Den ser nokså uskyldig ut i sin enkle forpakning, og ut fra prisen forventer man seg kanskje ikke tidenes resultat. Men den har blitt en av mine absolutt favoritter når det gjelder å få litt glød! Jeg bruker den rett og slett som en highlighter på kinn- og brynbein, neserygg og amorbue, og kombinert med Bahama Mama for litt farge ser man altså så duggfrisk ut!

Jeg har Facial Whip i fargen Lilac Petal, en skimrende rosafarge som ikke er for kald og ikke for varm – akkurat passe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bruker cirka en slik mengde hver gang – du trenger faktisk ikke mer for å bruke på kinn- og brynbein, neserygg og amorbue! Jeg klapper produktet lett inn i huden og “smører” forsiktig utover – langsmed kinnbeinet og opp under brynet i en sammenhengende beveglse, nedover nesa og klapper litt på tippen, og så amorbuen til slutt. Og alt du trenger er altså mengden du ser på bildet. Med andre ord: Den holder lenge!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om det heter Shimmering Facial Whip så ser det ikke ut som du er glitterfeen etter påføring. Den fungerer jo som en highlighter, og gir en fin glød i stedet for å skimre. Eller, om du bruker nok kan du sikkert se ut som Twilight-vampyrene i sola om du vil, men jeg vet ikke helt om det er dét jeg er ute etter…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen hemmelige våpen for å få akkurat den rette gløden?


Here’s my favourite product to get just the right kind of glowing skin: ELF Shimmering Facial Whip in Lilac Petal. It’s really cheap and does perhaps not look like much, but it’s really good. And the bottle lasts forever, as you need just a teeny tiny bit to cover your cheekbones, brow bones, nose ridge and the Cupid’s bow. Despite its name, it luckily doesn’t make you look like a Twilight vampire in the sun, it just gives your face a delicate, healthy glow. What’s your secret weapon to get “that glow”?

14 kommentarer

Siste innlegg