Stamfaren

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jaaaa, ny mummikopp!

Etter mye om og men falt valget på Stamfaren fremfor Too-Tikki, ettersom jeg har kopp med sistnevnte på fra før. Denne er veldig mørk, så den passer ikke så godt inn med resten, men figuren er veldig fin, så da får det gå.

I dag kjenner jeg at formen ikke akkurat er stigende, og jeg kan ikke bli syk nå, så jeg hiver innpå varmt ingefær- og sitronvann i håp om at det vil hjelpe. Ha en fin dag, og ønsk meg god bedring!


Yay, a new Moomin mug! After thinking back and forth, I ended up choosing Ancestor instead of Too-Ticky, as I already have a mug with the latter. This one is really dark, so it doesn’t really fit in with the rest, but I like the character, so it’ll just do.

I’m feeling a bit under the weather today. I really can’t afford to get sick, so I’m drinking gallons of hot ginger and lemon water, hoping it’ll help. Have a nice day!
 

14 kommentarer

Siste innlegg