Merci, mars

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nok en gang, gratitude promotes happiness, så her er noe jeg er takknemlig for med måneden som var.

♥  billig printer med WiFi-kobling slik at jeg kan printe bilder og dokumenter direkte fra mobilen. TEKNOLOGI ♥

♥  middag for 100 kr på Mathallen. Pinnekjøtt for life!

BCs1KhOSeUR
 

♥  NW, en ordentlig flott bok.

♥  at jeg er tilbake på trening (nok en gang).

♥  årets første lesestund ute, oppe ved festningen i noget vindfullt, men fint vær.

♥  den skikkelig fine “French girl”-hårfrisyren til Clara Oswald på Doctor Who (men ingen slår Amy Pond)

doctor who, gif, and cute image
(whi)

♥  en herlig påske ♥

♥  at musikk jeg har hørt tusen ganger før fremdeles kan gjøre meg så glad (spesielt vårlista mi printemps)

♥  Pretty Little Fawn, både bloggen og Instagram-kontoen

♥  Converse-lookalikes til 50 kr på H&M

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  fine YA-bøker, som Simon vs the Homo Sapiens Agenda og All the Bright Places (som dere kan lese mer om i bokinnlegget som kommer i løpet av de neste dagene)

♥  Heroes 

OG SÅ KOMMER 1. APRIL OG DET SNØR. SNØ!!! Håper det bare er aprilsnarr… Hadde du en fin mars?


I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish

13 kommentarer

Siste innlegg