Inspirational Friday: Colours


(whi)

God fredag, dere! Denne uka har av en eller annen grunn føltes forferdelig lang, men nå er altså ukas beste(?) dag endelig her. Jeg kjører på med litt fargeglede i dag, bare for å understreke hvor glad jeg er for at det snart er helg. Og så fikk jeg veldig lyst på saftis…

I skrivende stund sitter jeg på skolen og forbereder meg mentalt på å gjøre en skikkelig innsats, men det sitter litt langt inne, kjenner jeg. Tanken på pastagrateng med spinat, Pepsi Max og Dr. Who frister så altfor mye! Samtidig har jeg mye å gjøre, både med masteren og med litteraturemnet jeg tar i vår, så kan nok ikke gjøre annet enn å jobbe. Har jeg forresten sagt at jeg endelig har fått nok deltakere på spørreundersøkelsen jeg har mast om her på bloggen? Jeg har 15 engelskspråklige og 20 norskspråklige, og det er mer enn nok. HURRA! Det betyr at innsamlingsdelen av masteren min er overstått, og nå er det “bare” skrivingen igjen. Og jeg har så mange interessante resultater at jeg er redd jeg får for mange sider til slutt. MEN det skal gå bra, sier veilederen min, så da må jeg bare stole på henne.

Hva gjør du i dag?


I’m sorry for neglecting you non-Norwegian readers lately, I just don’t have a lot of time and I forget about translating… Give Google Translate a try (even though I would not trust its grammar and idioms).

10 kommentarer

Siste innlegg