AURORA


(vinylmag.com)

På lørdag var jeg på AURORA-konsert på Studentersamfundet i Trondheim. Og etterpå… Etterpå hadde jeg lyst til å legge meg ned og gråte.

Jeg mener, hvordan kan en slik kraft komme fra et så vevert lite vesen? Hvordan kan en jente som ser ut som en fe trollbinde hele Storsalen med en av de vakreste stemmer jeg har hørt? Noensinne, der altså. Herregud. Det var helt fantastisk. Jeg satt med gåsehud og tårer i øynene, om en annen og samtidig. Hele tiden. Stemmen hennes, lyseffektene, stemningen… Alt var bare spot on.

Jeg trodde jeg skulle klare å sette flere ord på det nå som det har gått en stund, men den gang ei. Jeg sliter fremdeles med å beskrive opplevelsen min. Ett ord: Overjordisk. Jeg gleder meg til hun slipper debutalbumet 11. mars.

10 kommentarer

Siste innlegg