I wanted them all?

Du vet når du finner noe skikkelig fint og billig på eBay i cirka tusen forskjellige varianter? Jeg vet i alle fall hvordan det er…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ELSKER havfruen (for jeg er mer eller mindre hekta på havfruer av en eller annen merkelig grunn), og Shakespeare-sitater er jo meget fint. Samtidig elsker jeg alle former for verdensrombilder, og Peter Pan er en av mine favoritthistorier, så… En av hver, takk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


You know when you find something really cool and cheap on eBay, and they have like a thousand different varieties? Well, I certainly know what it’s like…

I LOVE the mermaid (I’m so hooked on mermaids right now for some weird reason) and the Shakespeare quote is very nice as well. I also love everything space-related, and Peter Pan is one of my favourite stories, so… One of each, then!

8 kommentarer

Siste innlegg