Granny’s makeup bags

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er nok de fineste toalettmappene jeg har sett. Og så så meg! Dette settet kostet 22 kroner inkl. frakt (eBay, selvfølgelig), og det er så pent. Jeg så for meg et mer plastaktig yttermateriale, men det er faktisk ordentlig tøy. Sømmene og glidelåsene er fine og ordentlige, og det er veldig praktisk med forskjellige størrelser. Den minste kan jeg for eksempel ha med meg i svømmehallen da jeg kun gidder å bruke brynblyant og kanskje mascara etterpå, mens den største kan være med når jeg skal på overnattingsbesøk og slikt. Fine, ikke sant?


These must be the prettiest makeup bags I’ve ever seen. And they’re so me! This set was 22 NOK including shipping (eBay, what else is there?) and it’s just so good-looking. I imagined the fabric would be more plastic-y than this, which is a shiny and soft material. The seams and the zippers are decent, and the three different sizes are very practical. Pretty, right?

17 kommentarer

Siste innlegg