Mandagslykke

Åh, for en HERLIG start på uka! Jeg har trent og handlet inn mat, og så får jeg jammen tid til å lese litt også før jeg drar på jobb i ettermiddag. I tillegg farget jeg bryn og vipper i går kveld, og da føler jeg meg fin OG jeg bruker mye mindre tid om morgenen. Har som mål å stå opp klokken sju hver dag denne uka, for da får jeg en normal og god døgnrytme og mye mer ut av hver dag. Rutiner er alt for at jeg skal få en effektiv hverdag, så jeg benytter tiden hjemme alene til å få dem ordentlig på plass. Det gikk derimot ikke så bra i dag, for jeg stod ikke opp før nærmere ni…!

Flotte ting med denne dagen:

♥  ny Discover Weekly-liste på Spotify

♥  deilig soyamelk til frokosten (som bestod av focaccia, hehe)

♥  veiledermøtet mitt ble utsatt til i morgen, så jeg har goood tid

♥  treningen gikk superbra!

Håper du har en like fin mandag som meg!


(whi)


Ah, what a great start to the week! I’ve worked out and gone grocery shopping, and I even have time to read a bit before going to work this afternoon. I also dyed my eyebrows and eyelashes last night, so I feel pretty AND I don’t spend as much time on my makeup in the morning. I’m going to get up at 7AM every day this week in order to have a normal sleep cycle and to get more out of each day. I’m depending on routines for an effective everyday life, so I’m using my time alone to really get them set.  However, I got up at 9 today, so somewhere, something went wrong…

Some great stuff about this day: A new Discover Weekly playlist on Spotify. The amount of spare time I have due to a cancelled meeting. Lovely soy milk with my breakfast (which was focaccia). My workout was great! I hope you’re enjoying your Monday as much as I am enjoying mine!

17 kommentarer

Siste innlegg