New from Monki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rett før jul stakk jeg innom salget på Monki. Jeg har vært innom der før, men jeg har liksom aldri funnet noe jeg virkelig ville ha – til nå. Den lekre sølvglitrende toppen har jeg faktisk vært innom og prøvd tidligere, men jeg syntes ikke den var verdt førprisen på 150 kroner. Når den nå kostet 60 kr var derimot saken en helt annen! OG jeg synes den er ennå finere nå som jeg har brukt den noen ganger.

Under sølvtoppen ligger en tilsynelatende helt ordinær grå t-skjorte, og det er det jo forsåvidt også, men det er noe med den som passet meg perfekt. Den er akkurat passe løs/tight, halsen er ikke for vid men heller ikke for liten, og stoffet er skikkelig mykt og godt. Og prisen? 40 kroner. Helt greit det, altså!

Har du noe fra Monki i klesskapet?


 
Just before Christmas I stopped by the sale at Monki. I’ve been there before, but I haven’t found anything there I really wanted – until now. The delicious silver glittery top has actually been on my mind earlier this year, but I didn’t like it enough back then to pay 150 NOK for it. But now that is was 60 NOK, my opinion changed drastically, and I think it’s even prettier now that I’ve worn it a couple of times.

Beneath we find what might appear like a completely ordinary gray t-shirt, and that’s true to a certain degree. However, there’s something about this which makes it perfect for me. It has that perfect relation between tight and loose, the neckline is neither too wide nor too narrow, and the fabric is just so soft and nice. And the cost? 40 NOK. Which was totally fine by me.

Do you have something from Monki in your closet?

24 kommentarer

Siste innlegg