My year in books


ANTALL BØKER: 104

ANTALL SIDER: 24 910

Beste bøker: The Darkest Part of the Forest av Holly Black og Odinsbarn av Siri Pettersen
Verste bok: Beautiful Creatures av Fabien Vehlmann

Ny personlig rekord i antall bøker i løpet av et år! Nå ble det en del tegneserier oppi det hele, men for meg teller det som bøker. Om vi trekker fra dem blir det totale antallet 68, noe som er åtte bøker over det opprinnelige målet mitt om å lese 60 bøker, så jeg har klart meg ganske bra uansett.

Målet for 2016 er også seksti bøker (så får jeg heller ekspandere etter hvert), og første bok på lista er Evna, tredje og siste Ravneringene-bok. Gleder meg!



My book year consisted of a total of 104 books, all of which you can see above. I read a total of 24 910 pages according to Goodreads.com, and my favourites turned out to be The Darkest Part of the Forest by Holly Black and Siri Pettersen’s Odinsbarn. My worst read this year was my only one-star rating, Beautiful Creatures by Fabien Vehlmann. My goal for 2016 is to read 80 books, and my first read will be Evna, the third and last installment of the Raven Rings series by Siri Pettersen. Can’t wait!

14 kommentarer

Siste innlegg