La fin

new year

Den siste dagen i året startet veldig fint for min del. Jeg leste ferdig Råta, bok nummer to i Ravneringene-trilogien, og heldigvis har jeg Evna klar allerede. Jeg er helfrelst. Hurra for Siri Pettersen!

Uansett, årets siste dag. Her sitter jeg, med QI på skjermen og Nesquick i koppen. Jeg har selvfølgelig blitt syk, men det skal ikke hindre meg i å ha en fin nyttårsaften. Vi skal lage masse god mat til fine venner som kommer på middagsbesøk, og jeg gleder meg skikkelig. Slik som formen er blir det nok ingen heidundranes nyttårsfeiring, men koselig skal vi få det uansett!

Hvordan skal du tilbringe nyttårsaften?


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg