Breathe in, breathe out

SOUNDTRACK: Under The Stars by John Legend

ÅH. Da er jeg ferdig med eksamen OG jeg har trent og vært på butikken! FOR ET SUPERMENNESKE! Neida, men det er mer enn jeg vanligvis presterer på en dag, så superdag for meg. Jeg skulle gjerne lagt meg på sofaen og sett Dr Who hele kvelden, men jeg fant nettopp ut at vi skal ut og spise med en vennegjeng (hurra for at mannedyret får ansvar for å si fra til meg) så jeg må nok noe motvillig ta av meg koseklærne og tøflene og ha på meg noe annet. Misforstå meg rett, superkoselig å dra ut og spise, men nå var jeg liksom innstilt på dette:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men det får altså vente til i morgen! Håper du har hatt en fin dag?

PS: Eksamen gikk bra, hurra! 🙂



AH, I’m done with this semester’s exam AND I have worked out AND gone grocery shopping. I’d love to just lie on the couch all night watching Dr Who, but I suddenly found out that we’re going out for dinner with a group of friends, so I guess I’ll have to change into something more appropriate than my loungewear… I’m excited to go out, honest, but I was so ready for this magazine and nice music (and a succulent?) tonight. But, that’ll have to wait! I hope your day’s been good?

PS: My exam went well, yippee! 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg