Can’t wait to…

I går hadde jeg min siste arbeidsdag før jul, og i morgen skal jeg ta min første og eneste eksamen dette semesteret. Etterpå skal jeg skrive mer masterteori, med innleveringsfrist onsdag 16. desember. Jeg er med andre ord ikke heeelt ferdig ennå! MEN for å holde motet oppe, tenkte jeg å skrive en liste over ting jeg har å se frem til når jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre. Here we go!

♥  Star Wars: The Force Awakens på kino en av dagene rett før jul

♥  å bruke den nye fine paljettkjolen min i jula

♥  JULAFTEN  ♥

♥  å kunne sove lenge uten å få dårlig samvittighet

♥  å lese ferdig Odinsbarn og begynne på Råta. Jeg elsker universet ditt, Siri Pettersen!

♥  å ha fri sammen med mannedyret, ikke at én har fri mens den andre må jobbe og omvendt

♥  colakaker og sjakkruter – mine favorittjuleslag

♥  juleepisoden av Downton Abbey – den aller siste :-(((

♥  How the Grinch Stole Christmas

♥  julemarked i Trondheim

♥  å ikke måtte planlegge dagene mine ned i minste detalj for å få tid til alt

♥  Macbeth (med Michael Fassbender) på kino i romjula

♥  å pynte juletreet

♥  pinnekjøtt (haha, tre treff på Weheartit!)


(whi)



Yesterday was my final day at work before Christmas and tomorrow is the day of my one and only exam this semester. December 16, Wednesday next week, is my deadline for my MA theory chapter, so I’m not off the hook just yet. SO, to keep my spirits up, I thought I could make a list of things I look forward to once I’ve finished everything I’m supposed to do. Some might be self-explaining, some might require Google Translate.

7 kommentarer

Siste innlegg