Fashionable Monday


(lookbook.nu)

Litt moteinspirasjon på starten av uka er vel ikke feil? Svart, hvitt og grått slår aldri feil, spesielt ikke sammen…! 

Denne uka jobber jeg i kveld og i morgen kveld, og så har jeg eksamen i Hamlet-faget på torsdag. Føler jeg kunne hatt denne eksamenen i forrige uke og gjort det greit/bra, så jeg gleder meg til å få det overstått. En uke og to dager igjen til juleferie!



Some fashion inspiration to kick off the week is never wrong, am I right? You can never misstep with black, white and grey, and they make a killer combo…!

This week, I work tonight  and tomorrow night, and then my Hamlet exam is on Thursday. I feel like I could’ve done that exam last week and still done okay/well, so can’t wait to get it over with. One week and two days until Christmas vacation!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg