Black bargains

Her er det jeg kjøpte på Black Friday!

Fra BLUSH.NO

Batiste-tørrsjampoo bruker jeg jevnlig ettersom jeg hater å dusje, så når det kommer på tilbud er jeg rask på labben! Det samme gjelder kolokrem. Mascaraen kostet 29 kroner, så selv om jeg aldri har hørt om merket tenkte jeg at det kunne være verdt å prøve. Elnett-hårsprayen er jo nærmest ikonisk, og disse kostet faktisk 17 kroner hver. Med mitt forbruk av hårspray (cirka to ganger i halvåret) holder disse lenge tross reisestørrelsen. Som en liten overraskelse fikk jeg med øyenskyggepaletten fra W7 gratis, hurra! Tenker jeg kommer til å skrive om mascaraen og øyenskyggene i et innlegg senere, ettersom dette merket er helt nytt for meg.

Fra BIK BOK og GINA TRICOT

Her er det faktisk bare den hvite genseren som var på Black Friday-tilbud, for resten var på “vanlig” salg. Men salg er salg! Den grå genseren var originalt ikke med, for jeg kjøpte en kul, syttitallsinspirert tunika/minikjole på selve dagen, men ettersom det var lengre kø til prøverommet enn til kassa, kjøpte jeg den uten å prøve. Og jeg har dessverre/heldigvis(?) litt for mye tits til str. S i stoff uten stretch, så da ble den byttet i en supermyk og god v-hals i 10% ull. Det er tross alt vinter! Ellers fant jeg såklart litt ørepynt, i matchende måne-og-stjerne-stil.

Jeg la også inn en bestilling på NELLY.COM, som inkluderte et nydelig par sko, et undertøyssett, et skjørt og en strømpeholder. Skjørtet og strømpeholderen ble det så jeg sendte tilbake grunnet dårlig kvalitet og feil farge, men jeg er superfornøyd med både sko og undertøy (men dere får bare se skoene, haha)!



My bargains from Black Friday last week. I ordered some beauty necessities from Blush.no, put in an order on Nelly.com after finding a pair of heels at 50 NOK(!) and I also bought some stuff at actual stores (yes, I dared to leave the house). The Black Friday offers weren’t too great, so I bought some regular sale items instead.

8 kommentarer

Siste innlegg