Mummisvibel, havrekjeks og tegneserier

Inspirert av Norwegian Cupcake kjøpte jeg min aller første svibel på fredag (18 kr på Rema 1000, just saying). Dette er ikke en plante jeg har vært vant med hjemmefra, men de er jo så søte! Som mannedyret sa: “det her sjer jo ut som en liten løk, det”, og jeg bare…. Det er jo en løkplante. Mannfolk… Uansett, i mangel på en søt potte brukte jeg denne Mummikoppen jeg fikk til jul i fjor. Den matcher jo løken! (og jeg elsker Mummi)

Denne søndagen skal jeg spise havrekjeks med Smarties (som jeg bakte i går), lese Fables og kose meg før vi skal ut og spise indisk i anledning en venninnes bursdag. Perfekt søndag! Hva gjør du i dag? Søt kopp, ikke sant?



Inspired by Norwegian Cupcake, I went and bought my very first hyacinth this Friday. I’m not familiar with this plant from my parents’, but they’re so cute! My boyfriend commented that it looks like an onion, and I was like yeah… It is an onion plant. Men… Anyway, I couldn’t find a cute flower pot, so I put it in this Moomin mug I got for Christmas last year. It even matches the onion! (and I love Moomin)

This Sunday, I’m munching oatmeal and Smarties cookies (which I made yesterday), reading Fable comics and just enjoying myself. Later, we’ll go out for dinner at an Indian restaurant to celebrate the birthday of a friend. A perfect Sunday! What are you doing today? Cute mug, right? 

10 kommentarer

Siste innlegg