Everyday dresses

Tidligere har jeg følt litt ubehag når jeg har brukt pologensere og lignende plagg med tettsittende hals, så selv om jeg har likt kjoler med slik hals har jeg styrt unna. Så fikk jeg rabatt på et plagg fra H&M og tenkte at det var ikke snakk om en så stor sum, så jeg kjøpte en langermet kjole med den nevnte halsen. Og jeg elsker den!

Den er veldig flatterende for figuren ettersom den ender der beina er på det smaleste (altså ved knærne) og så er den i et veldig behagelig stoff. Føler meg veldig voksen-sexy i denne!

Fant også en kortere, ermeløs versjon på Gina Tricot for et par uker siden, og siden jeg ikke klarte å velge mellom mørk grå og militærgrønn, så ble det begge to. De hadde en kampanjepris på halvparten av ordinær, så da gikk det veldig fint å ta to for én! Den grønne ser mer brun ut her, men den er altså grønn.

Hva synes du om trenden med slik hals? Går du med slikt?



I used to feel choked up when wearing polo sweaters, so when this trend flared up during the summer/autumn season, I kinda shied away from the whole thing. But after receiving a discount code at H&M I took a chance on the long-sleeve dress at the top, and I love it. It’s so flattering as it ends at the narrowest point of the legs, just by the knees, and the material is so comfy. I feel so adult sexy in this!

As I was smitten with the new neckline, I hit the stores and found a shorter, sleeveless version at a 50% off campaign at Gina Tricot, and as I couldn’t choose between army green and dark grey, I bought both. The green one looks more brown in the picture, but trust me, it’s green.

What do you think of this style? You wear something like these?

13 kommentarer

Siste innlegg