Fashionable Monday: Prada

Jeg følger Vogue på Facebook, og de legger ut veldig mange fine og inspirerende artikler. Anbefales! Her er bilder fra en av forrige ukes poster, nemlig en med Prada-reklamer gjennom tidene. Så mye fint!


(vogue.com)

Vi kom hjem fra hytta i sju-tiden i går kveld, og da dro jeg faktisk sporenstreks på trening – TENK DET. Jeg liker egentlig ikke å trene på kveldstid, men ettersom jeg hadde trent bare én gang tidligere i uka måtte jeg bare. Så ble det Downton Abbey (drama!), te og Ballerina-kjeks før vi tok kvelden.

I dag er det mandag og jobbdag, men før det skal jeg spise lunsj på skolen og dra på Hamlet-forelesning. Håper du har en flott mandag!



If you follow Vogue on Facebook, you’ll get loads of inspirational posts in your feed. Here are some pictures from last week’s post on Prada ads, so pretty!

We came home at seven last night, and I actually managed to get myself straight to the gym. I’m not a fan of working out in the evening, but I had to go to complete my workout-twice-a-week goal. Afterwards, we watched Downton Abbey (so dramatic!) and had tea and cookies before going to bed. 

Monday’s here, which means work, but before I go I’ll have lunch at school and attend a Hamlet lecture. I hope you’re enjoying your Monday!

12 kommentarer

Siste innlegg