Inspirational Friday: In the clouds

SOUNDTRACK: Ride by Lana Del Rey


(whi)

Med hodet i skyene ser jeg frem mot en helg med familie og null tanker om master. Jeg er rett og slett lost i oppgaven min, og jeg får ikke til å skrive. I det hele tatt. Jeg får ikke til å jobbe på denne måten, men jeg klarer heller ikke snu det om så jeg får det til å fungere. Hjelpesløshet er ikke en følelse jeg (eller noen?) trives med, men akkurat nå er det det eneste jeg er. Hjelpesløs og håpløs. Så jeg titter opp, glemmer alt en liten stund og fokuserer bare på skyene. Og her er noen bilder som fikk meg i akkurat det rette humøret i dag.


 
Clouds and images reminding me of clouds are the only things that take my mind away from the hopelessness I feel when trying to work on my MA thesis. I’m not able to write at all, and I’m unable to come up with a better way to proceed with my work. So I look up, forget about everything for a while and just focus on the clouds. And here are some pictures which makes my mood just right today.

10 kommentarer

Siste innlegg