It’s gonna be better than before

Jeg har begynt å se Awkward, en av mine favorittserier, på nytt. Jeg ELSKER Matty McKibben. Jeg elsker all musikken, og jeg elsker at det alltid står nederst på skjermen hvilken artist og sang det er. Her er favorittsangen min fra Awkward, nemlig Gonna Be Yours med Oh Darling.

Åh. Hjertesukk.



I’ve started rewatching the MTV show Awkward. I LOVE Matty McKibben. I love all the music, and I love the fact that the artist and song title pops up on the bottom of the screen when a new song is playing. Here’s my favourite song from the show, Gonna Be Yours with Oh Darling. Ah, my heart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg