Inspirational Friday


(whi)

On Fridays we wear pink

Jeg har vært litt i det svarte hjørnet i det siste, så nå føler jeg for noe lyst og trivelig, sånn som rosa, for eksempel. Så, jeg tar på meg strikkegenseren min i en fin rosafarge (og med deilig mohair i, mmm) og feirer at det er fredag. I kveld blir det taco, som jeg gleder meg helt hinsides til, og kanskje også konsert med Fay Wildhagen. Har i alle fall veldig lyst til sistnevnte! Hva skal du i dag?



After being in the dark corner for a while, I feel like something light and nice, take pink for instance. So, I put on my pink knit with a hint of mohair in it (feels so nice!) and celebrate that Friday’s finally here. We’re having tacos tonight, which I am so looking forward to, and I’ll perhaps also go to a Fay Wildhagen concert. At least I really want to! What are your plans this fine day?

4 kommentarer
    1. Rosa er så fint! spessielt i naturen, veldig pene trær :3
      I dag skal jeg jobbe med vennebyen og ellers ta fly til Lillesand i kveld for å jobbe mer i vennebyen i morgen der ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg