Blog cleanse

Nå driver jeg og fjerner litt gamle innlegg fra offentligheten. Dere skjønner det, at jeg har hatt denne bloggen siden 2007. Jeg har postet bortimot daglig siden jeg var 16 år gammel, og det har nå gått åtte(!) år. Åtte år, der jeg har gått fra superforelsket til superdumpa til bortimot depressiv til en attenåring som egentlig har det veldig bra til en universitetsstudent til en voksen kvinne. For det er jeg faktisk nå.

Jeg er voksen. Og jeg er dermed helt annerledes enn den 16-åringen. Derfor rydder jeg litt, og gjemmer unna en hel del. Det er ikke det at jeg skammer meg eller noe, men jeg føler det er veldig fjernt fra den jeg er nå. Jeg vil at det skal være minner om livet mitt for meg selv, enn masse tull som uvedkommende kan rote seg frem til. For det vet jeg at folk gjør. Det tar litt tid, ettersom jeg tar ca. 50 innlegg om gangen (og jeg blogget MYE i 2008-2009!) og systemet bruker en del tid på å prosessere kommandoen min. Men etter hvert kan dere altså ikke gå lengre tilbake enn 2010, men fem år med opp- og nedturer er kanskje nok?



I’m cleaning up the archives a bit, removing old posts from the public. You see, I’ve had this blog since 2007. I’ve postet frequently since the age of 16, and it’s been eight(!) years now. Eight years, where I’ve gone from very much in love to being very much dumped to more or less depressive to an 18-year-old who’s actually doing just fine to a university student to a grown woman. Because that’s what I am now.

I’m a grown-up. And that makes me completely different from that 16-year-old. So I’m cleaning up, hiding away some stuff. It’s not that I’m ashamed or anything, but it’s just so very distant from who I am now. I want those posts to be my own memories from my younger life, rather than random stuff stranger can click their way to. Because people do that, I know they do. It takes time, I hide 50 posts at the time (and I blogged a LOT in 2008-2009), and the system processes my command quite slowly. But in a few days, you can’t go further back than 2010, but five years of ups and downs might be enough?

8 kommentarer

Siste innlegg