Fashionable Monday: Lace


(whi)

Ah, flere enn meg som eeeelsker å kombinere blonder og strikk? Eventuelt blonder og alt, men nå går jeg ut fra at ikke alle er helt som meg… Disse bildene får meg til å ville ta en runde gjennom klesskapet og se etter nye måter å kombinere på. Kan vel trygt si at jeg har det som trengs, jeg må bare tenke litt annerledes. Hva synes du om bildene?

I dag skal jeg skrive oppgave, skrive skrive skrive. Innleveringsfristen er 23:55 i morgen, så jeg må bare stå på. Ønsk meg lykke til!



Is it just me or is lace and knit such a lovely combo? Or, lace and anything, really, but perhaps everyone doesn’t share my taste… These pictures make want to go through my wardrobe and look for new ways to put together outfits. Safe to say, I have everything I need, I just have to rethink the combinations. Like the pictures?

10 kommentarer

Siste innlegg