I love books

Nå er jeg faktisk ferdig med leseutfordringen jeg ga meg selv i januar, nemlig å lese seksti bøker i løpet av året. Vel, vi er bare 75% ferdig ennå, så jeg har utvidet til åtti bøker, noe jeg tror skal gå fint! Som dere ser over var jeg 17 bøker foran skjema da jeg ble ferdig med bok #61, og selv nå som jeg har høynet målet er jeg fremdeles to bøker foran skjema. Nå skal jeg riktignok ha eksamen OG komme (godt) igang med masteroppgaven min, men man må da presse inn litt tid til å lese! Tror dere jeg greier det?


 
I’ve actually finished the reading challenge I gave myself in January: to read sixty books before 2015 had passed. Well, we’re done with 75% of the year now, so I expanded to eighty books, which I think’ll go nicely. As shown above, I was 17 books ahead of schedule when I finished book #61, and even now that I’ve expanded, I’m twoo books ahead. I am going to sit an exam and work a lot with my MA thesis before the year is done, but there’s got to be time to read a bit now and then! You think I’ll complete it?


(whi)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg