Shoppingfrokost

Åh, hvorfor kan ikke alle butikker ha shoppingfrokost nå og da? SÅ herlig å starte dagen med å kikke på den nye høstkolleksjonen, spise frukt og småsnacks og drikke frisk juice og bare shoppe i ro og mak. Personalet på H&M Solsiden er veldig hyggelige, og jeg gikk hjem med mye fint i posen og druer i hånden. Nam!

Som dere så hadde jeg sett meg ut noen plagg allerede på tirsdag, men som det ofte er så var ikke alt like fint i virkeligheten. Jeg prøvde den romantiske blusen men fant ut at selv om den var veldig fin (og billig!) så var det litt for sært for meg. Jeg tror ikke jeg hadde følt meg komfortabel, rett og slett! Så jeg valgte ut noen mønstrede overdeler, et superkult skjørt i imitert skinn og mokka, et par strømpebukser (høsten er her, folkens), et leppeprodukt fra den nye skjønnhetskolleksjonen og smykket jeg viste dere her. Jeg har allerede tatt bildene, så dere skal få se snart!

Costume var også med på å arrangere eventen, så alle fikk med seg det nyeste Costume-magasinet hjem. Hurra for lesestoff! Var du på shoppingfrokost i dag?



I started the day at the H&M shopping breakfast, arranged by H&M and Costume in 42 H&M stores around the country today. As you perhaps saw I prepared myself with a little wishlist on Tuesday, but as is often the case, not everything is as pretty in real life. I tried the romantic blouse, but I just felt uncomfortable as it wasn’t my style. Very pretty (and cheap!), but just not my cup of tea.

I did end up taking a bag home of course, containing a couple of patterned tops, a really delish fake leather and imitated mocca skirt, a couple of tights (autumn’s here, ya’ll), a lip cream from the new beauty collection and the necklace I showed you here. I’ve already photographed everything, so you’ll get to see everything soon. I also got the newest edition of Costume, a little something-something to read, yay! Did you attend the shopping breakfast today?

6 kommentarer

Siste innlegg