Fashionable Monday


(lookbook.nu)

Etter å ha vært syk i flere uker (er fremdeles ikke HELT på topp, men bedre!) føler jeg for å ta den helt ut hver dag med sminke og klær. I et bokstavdikt (er det det det heter?) i et bursdagskort fikk jeg “jålete” på J-en i Julie, og det stemmer nok veldig godt – men jeg tolker det på en positiv måte! De eneste gangene jeg går i treningsklær ute blant folk er til eller fra (eller på) trening, og leppestift er dagligdags. Jeg føler at hår, sminke og motesans er en del av meg, og dermed er det noe jeg gjør for meg og ikke omverdenen. Flere som har det sånn?



After being sick for weeks, I feel like going all the way when it comes to makeup and clothing. In a letter poem (I don’t really know what it’s called) I got “jålete” (in English you could say vain or someone who likes to dress up or something) for the J in Julie, and I must admit that is quite correct – but I see it in a positive way! The only times I wear gym clothes in public is on my way to or from the gym, and lipstick is an everyday necessity. I feel that hair, makeup and a sense of style is a part of me, thus it’s something I do for myself and not the surroundings. Anyone else feeling that way?

6 kommentarer
    1. Jo, jeg synes det er en del av meg. Riktignok har jeg brydd meg svææært lite om mote og hvordan jeg ser ut det siste året. Mye på grunn av stress med skole og utbrudd med atopisk eksem. Da følte jeg ikke at det var noe vits i å prøve å pynte meg en gang, haha 😀
      Men nå…håper jeg å forandre meg litt 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg