Monday Blues


(lookbook.nu)

Etter en nokså miserabel dag i går (var i bursdagsfest på lørdag…) er formen i dag preget av forkjølelse. Jeg føler meg derimot mye bedre nå enn da jeg våknet i fem-tiden i dag, for da stod jeg opp (og følte meg nokså forferdelig, drakk vann og tok en liten vitaminboost i form av Sanasol, multivitaminer og betakaroten, som visstnok skal være bra for immunforsvaret, før jeg la meg igjen. Håper håper håper det forsvinner fort, for jeg har en del jeg skal gjøre unna før fredag!

Ellers er jeg inspirert av blåmandag og fant noen looks med et eller flere blåfargede plagg. Skulle ønske jeg kunne gå barlegget i skjørt i dag, men hverken form eller vær vil nok tillate det. Så, jeg dro på meg min furry, blå topp og et par satengaktige bukser og føler meg nokså fin, formen til tross. Håper du får en flott mandag!



I spent yesterday being worse than miserable (attended a birthday party Saturday night…), and today my body is suffering from a cold. However, I do feel much better now than I did at five this morning: I got up feeling like hell, drank some water and got a vitamin boost by swallowing some Sanasol, multivitamines and betacaroten, the latter is supposed to be good for the immune system, before I got back to bed. I hope hope HOPE it’ll be gone soon, because I have a lot to do before Friday!

I’m inspired by Blue Monday and found some looks featuring one or more blue items. I wish I could walk aroung bare-legged in a skirt, but neither physical shape nor weather would allow that today. So, I put on my blue, furry top and a pair of satin-y pants and I feel quite nice, in spite of my health. I hope your Monday is great!

10 kommentarer

Siste innlegg