Summer daze

SOUNDTRACK: High By The Beach – Lana Del Rey

(sen)sommersol, sjøsprøyt, solkrem, Solobrus. Fire fine ting på bokstaven S som beskriver dagene mine ganske godt. Etter en fantastisk helg ute ved sjøen (og i og på sjøen) fortsetter sommerværet, og om jeg ikke har forelesning er jeg å finne på balkongen, i hagen eller ute på gåtur. Jeg har kommet igang med pensum, blitt en del nyanser brunere og fått fylt på med litt D-vitaminer. Håper du har det like fint som meg?



Summer sun, sea spray, sunscreen, Solo (a Norwegian type of soda pop). Four great things all starting with an S and which describe my days pretty well. After an amazing weekend by, on and in the sea, the summer weather continues, and if I’m not attending lectures I’m at our balcony, in the garden or out walking. I’ve gotten a head start on our curriculum, I’ve become a couple of shades more tan and my vitamine D stock has been replenished. Hope you’re enjoying yourself as much as I am?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg