Fashionable Monday: Lace


(weheartit)

Åh, blonder, jeg elsker dere! Undertøy, hårbånd, strømpebukse, topper, kjoler, jeg vil ha blonder overalt.

I dag er det første skoledag for min del, med forelesning fra kl. 12:15 til 14. Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til å komme igang, men samtidig var det veldig fint å ha superlang sommerferie. Nå har jo sommeren endelig kommet til Trondheim også, så det går helt fint at jeg har forelesning bare i dag og på fredag. Starter du på skolen i dag?



Ah, lace, I love you! Underwear, hair ties, stockings, tops, dresses, I want lace everywhere.

Today is my first day back at school, with lecture from 12:15 to 2 p.m. It’ll be good to get back on track, but at the same time I’ve really enjoyed my super long summer break. Speaking of, summer’s finally here in Trondheim, so it suits me really well that I have lectures only today and Friday. Are you going back to school today?

10 kommentarer

Siste innlegg