Søndagsmorgen

SOUNDTRACK: Shelter from the Storm – Bob Dylan

Som (nesten) alltid våknet jeg før mannedyret. Ettersom det er søndag skulle han få sove litt lenger.

På med tights, joggesko og ørepropper, ut i solen. Uten noe ordentlig mål, annet enn å gå en tur. Og tur ble det, en tur som syntes å gå veldig fort unna ettersom jeg besøkte bortimot samtlige av mine favorittsteder i byen min, samtidig som jeg hadde ordentlig fin, god musikk på øret. Sju kilometer ble det faktisk tilsammen.

Hjem igjen, et glass med sjokomelk. Og inntil en varm mannekropp i sengen.

Søndagsightseeing:
Marinen, Nidelva (opp og ned), Kristiansten festning i retning Elgeseter bru og Nidarosdomen.



Went for a little walk today, ended up seeing most of my favourite spots in the city and having walked 7 kilometres.

10 kommentarer

Siste innlegg