Fall favourites by H&M

Åh, jeg elsker høstmote! Jeg mangler en del rene, klassiske plagg i garderoben min, så om det blir noe back to school-shopping – altså, hvem er det jeg prøver å lure? Såklart, blir det høstshopping – og da må det bli noe sånt som dette.

1) Helt vanlige, grå høylivsjeans
Grå er en veldig anvendelig farge, men ikke like dyster som svart, så perfekt når man ikke vil være helmørk.

2) Hvit bomullsskjorte
Hvit skjorte sier seg vel selv, men jeg har faktisk ikke en eneste i klesskapet mitt! Denne er perfekt og ikke altfor pyntet, så den kan dresses både opp og ned.

3) Svarte pumps
Altså, dette har jeg vel nevnt før? Disse har “hverdagshæl” og er veldig rene i utrrykket, pluss at prisen er bare 199 kroner! (og disse har jeg allerede kjøpt, hehe)



Three fall favourites from H&M: Grey highwaisted jeans, a white cotton shirt and a couple of black everyday pumps. Love them!

12 kommentarer

Siste innlegg