Fashionable Monday: Back to basics


(lookbook.nu)

Tilbake til mandag og basics etter en helt med (litt for mye) festligheter. Ikke bare er det tilbake til hverdagsklær, men tilbake til treningsklær. Ettersom jeg var på hyttetur to av tre treningsdager forrige uke og så måtte pakke og gjøre meg klar for bryllupshelg på fredag ble det null økter forrige uke, men nå har jeg ingen unnskyldninger. Altså, det var ikke med vilje forrige uke, jeg var faktisk litt skuffet fordi jeg ikke fikk tid, så det skal jeg ta igjen nå! Håper du får en flott start på uka!



Back to Monday and basics after a weekend of (a bit too much) celebrations. Not only back to regular clothes, but back to gymwear. As I was away with my family two out of three workout days last week and then had to use the third for packing and getting ready for the wedding weekend ahead, I didn’t get any exercise done last week. Now, there are no excuses! Well, I didn’t mean to skip the gym last week either, I was actually quite disappointed I didn’t have the time or opportunity, so I’ll make it up to myself now. I hope you’ll have a wonderful start to the new week!

6 kommentarer

Siste innlegg