Merci, juillet

Takk til måneden som er nesten (det ene) navnet mitt.

Takk for…

♥  A på eksamen i fagdidaktikk i fransk – det gikk faktisk best på den eksamenen jeg tok da jeg hadde migreneanfall og nesten ikke kunne se hva jeg skrev.

♥  at den nye leiligheten fremdeles er fantastisk, en måned etter.

♥  at Meny har sååå stort ølutvalg. Det er så gøy å prøve nye ting!

♥  Never Let Me Go. Både bok og film, egentlig (liker faktisk slutten på filmen best)

♥  at det var igjen én av Mikke Mus-matboksen jeg ville ha aller mest hos Søstrene Grene. Meant to be!

♥  fine dager på hytta med familien ♥

♥  leselyst som bare øker av de gode bøkene jeg har lest.

♥  mine daglige skjønnhetsnødvendigheter på tilbud, Vita og H&M i mitt hjerte.

♥  en utrolig koselig bryllupshelg på Røros!


Månedens… 

obsession: det er vel nå jeg skal rødme litt og si “shopping”?

sang: Cool for the Summer – Demi Lovato

produkt: Saltvannspray fra H&M, elsker teksturen den gir håret mitt!

plagg: pappas gamle denimjakke

kjøp: kjolen jeg brukte i bryllup

 

Vips, august. Min måned. Vel, dette gikk veldig fort. Føler vi nettopp flyttet inn i leiligheten, men det har faktisk gått en måned. Om femten dager har mannedyret bursdag, om sytten dager har jeg første forelesning, om 28 dager har jeg bursdag (weee!), og så er det jo september. Men nei, la oss fokusere på august nå. Det ble jo faktisk spådd med kvist og abborfinner at august skal bli varm…? (les fascinerende nyhetssak her)



A lot of text here, so I recommend Google Translate for your getting the gist (although do not trust its grammar, it’s rubbish).

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg