Best basics

Shoppingen har kanskje tatt litt, vel, av i det siste, men what’s a girl to do når det fins SÅ mye fint? Jumpsuiten fra H&M kostet bare 149 kroner, og den er nok mitt nye favorittplagg (ett av mange). Jeg kikket tidligere på denne fra Junkyard, men 149 kroner er jo SÅ mye bedre enn 399!

Skjørtet fant jeg på et salgsstativ (førtini kroner, oh yeah) og jeg digger at fasongen er så NY. Jeg har ikke sett en slik vri før! Lengden går til cirka midt på leggen (-ish), men øverst i splitten snakker vi “normal” skjørtelengde (miniskjørt, that is). 

Kommet over noen kupp i det siste?



Time spent shopping has really increased on my part lately, but what’s a girl to do when there are SO many goodies? The jumpsuit is H&M and cost me 149 NOK, and it is probably my new favourite item (one of many). I was looking at this one from Junkyard earlier on, but 149 NOK is SO much better than 399!
I found the skirt on a sales rack (49 NOK, oh yeah) and I love the shape of it. I haven’t seen anything like this before! The length is midi, so halfway down my calves, but at the top o the split we’re talking “normal” length, as in a mini skirt. Have you made any bargains lately?

6 kommentarer

Siste innlegg