Wedding weekend

I morgen er vi bedt i bryllup på Røros, så vi sitter nå på toget og er fremme i sjutiden. Vi er til sammen fem stykker som har leid en sokkelleilighet i to netter (airbnb-style), og så drar vi hjem igjen på søndag. 


Noen som sa “awesome innbydelse”?

Det er årevis siden jeg sist var i bryllup og ettersom jeg ikke var ti år engang (tror jeg) er det ikke stort jeg husker. Kleskodemessig er det ingenting å hente, og ikke stod jeg for gaveinnkjøp heller, så vi kan si jeg var på bar bakke. Jeg googlet litt etter bryllupsantrekktips og fant frem til samtlige bryllupsønskelister, så jeg har vel klart meg sånn noenlunde. Vel, vi får se.

Antrekket er jeg i alle fall 100% fornøyd med! Jeg er budgetista som vanlig og fant meg en kjempefin kjole til bare 149 kroner på salgstativet hos Cubus. Superfin og anvendelig! Siden det var den siste som var igjen var den selvfølgelig i størrelse 40 i stedet for den foretrukne 36, men ved hjelp av et enkelt sort belte ble den perfekt. 

Den ser litt rar ut her, men super på – lover! Skal se om jeg får til antrekksbilde fra selve bryllupet, dere skal uansett få se den på ved en senere anledning. Som sagt: Veldig fornøyd! Dere ser såvidt det svarte beltet, men det blir egentlig ikke synlig når jeg har den på.

Så var det skotøy. Jeg går for det trygge alternativet og tar med meg et par svarte pumps med medium/lav hæl. Ettersom vi skal være på et sted med masse gressplen rundt lønner det seg nok ikke med stiletthæler, og så vil jeg ha noe jeg kan danse i. Om jeg finner noen å danse med, mannedyret er ikke så stor på dansing – men kanskje han overrasker? Uansett, sorte pumps it is.


We’re attending a wedding tomorrow (look at the awesome invite!) and here is what I plan to wear. I needed a bit of time on this one, as I haven’t attended any weddings since my childhood days and I don’t remember anything to be honest. After having Googled after some wedding attire tips, I landed on this beaut from the sales rack at Cubus. 149 NOK, I tell you! I plan to wear it with black pumps with quite low heels, as I plan to do a bit of dancing. Presumably not with my boyfriend as he’s not too big of a fan, but perhaps he’ll surprise me? Anyway, pumps it is.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg