Inspirational Friday


(weheartit)

I dag stod jeg opp klokken halv sju(!) og må vente på at treningssenteret skal åpne klokken åtte. VENTE! Jeg kunne sovet til åtte, men siden jeg har bestemt meg for at jeg skal trene mandag, onsdag og fredag, så måtte jeg stå opp, da! Dedikert, sier jeg bare. Hva skal du i dag?



I woke at 6:30(!) today, and have to wait for the gym to open. WAIT! I could’ve slept till eight, but as I’ve decided to work out Monday, Wednesday and Friday, I just had to get up. Dedicated, I tell you! What are your plans this Friday?

4 kommentarer
    1. Awww, for en nydelig inspirasjon 😀
      ahh, du er så sprek! Gi meg motivasjonen din! Jeg har jobbet så mye i sommer. Hver dag de siste ukene og hele 6 lørdager på rad. Så all energi til trening er borteborte… :/
      – Siri

    2. siribokoholiker: Jeg har jo ikke sommerjobb i år (noe som føles veldig merkelig) så jeg har maaaaasse tid til overs. Frem til nå har vi jo flyttet, ryddet og vasket, men nå begynner jeg å merke hvor mange timer dagen faktisk har. Noen av dem bruker jeg da altså til å trene, men når høsten kommer tror jeg nok jeg heller ville hatt en jobb med tanke på økonomien… Men for astmaen min sin skyld er det nok veldig bra at jeg får inn ordentlige treningsrutiner før vinteren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg