Boysenberry

Fikk så lyst til å sminke meg ordentlig i går – med øyenskygge og det hele! – så slik ble gårsdagens makeup-look. 

BROWS + EYES
H&M Eyebrow Pencil: Dark Brown
ELF 100pc Eyeshadow Palette
Makeup Mekka Pro Water Resistand Kohl Pencil: Dark Brown
So Susan Pure Luminizer
theBalm Tall, Dark & Handsome Mascara

Ettersom ansiktet mitt trenger litt hvile etter tidenes herpesutbrudd (nå skjønner dere kanskje hvorfor det ikke har vært noen selfies her den siste uka) har jeg ikke på noe på huden. Jeg kan heller ikke farge brynene mine ennå ettersom det kan irritere huden, så det ble litt vel påtegnede bryn, etter min mening.



I felt like glamming up yesterday, so I ended up with this makeup look. As I have just had the biggest herpes outbreak of a lifetime (well, twenty years, at least) my skin needs to rest, so I’m not wearing anything on my actual face. Furthermore, I cannot dye my brows either due to my skin condition, so hello, (very) pencil-drawn eyebrows.

6 kommentarer
    1. Så fint! 🙂
      Tidenes herpesutbrudd har jeg hatt denne uka også, siden jeg var så dum og glemte lepomade med solfaktor på fjelltur. SJU munnsår på en gang. Ny rekord :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg