Rose & gold

Det var med et par slike ringer (altså ikke for piercing) med et ørepyntsett jeg kjøpte på H&M (mini-H&M-haulinnlegg kommer!) men de var så vide at jeg skjønte ikke helt hvor jeg skulle gjøre av dem. Men etter å ha sett Hannah Marin på Pretty Little Liars (sesong 6, dere!!!) ble jeg derimot inspirert til å plassere dem nettopp her. Sammen med blomstene jeg kjøpte på Bik Bok ble det en fin miks av søtt og pittelitt edgy, ikke sant?



A pair of these rings (not for piercings) came along when I bought an earring set at H&M (mini H&M haul post coming!) but they were so wide I didn’t quite understand where to put them. However, after seing Hannah Marin on Pretty Little Liars (season 6, you guys!!!) I was inspired to put them right here. Along with the flowers I bought at Bik Bok I think it turned out to be a nice mix of cute and edgy, right?

8 kommentarer

Siste innlegg