Lysstråler

SOUNDTRACK: Avicii – Waiting For Love (Prinston & Astrid S Acoustic Version)

Jeg har det så utrolig fint i den nye leiligheten. Den er så lys og luftig, og jeg våkner av at det er lyst i rimelig tid hver morgen. Det trenger ikke være sol, engang! Jeg liker at soverommet ikke brukes til noe annet enn nettopp soving, annet enn når jeg trenger litt tid for meg selv og leser på sengen, eller noe slikt. Jeg liker at vi har sol på balkongen frem til kl. 12, og at vi kan tørke klær der ute i stedet for på badet. 

Dere skal få se snart, jeg lover, Jeg må bare få alt ordentlig på plass først, perfeksjonist som jeg er.


(whi)


I’m thriving in the new apartment. It’s so light and airy, and the morning light wakes me up in reasonable time every day. No sun required, either! I like that the bedroom is for sleeping and sleeping only, except when I need some time to myself and read on the bed or something. I like that the sun shines on our balcony until noon, and that we can dry our clothes out there instead of in our bathroom.

I’ll show it to you soon, I promise. I just need to get everything in order, seeing that I’m a perfectionist.

10 kommentarer

Siste innlegg