#giblod

I dag var jeg på Blodbanken og ga litt A+. Som “premie” tok jeg med meg sommerkruset 2015, kalt Øyeblikk på stranden. Det var det eneste de hadde, så forhåpentligvis får jeg det ikke til bursdagen min om knappe to måneder! Anywho, se så fint det er!


 

I visited the blood bank today and donated some A+. As a “prize” I brought another Moomin mug home with me, the 2015 summer mug called “Moment on the shore”. It was the only one they had, so hopefully I won’t get it for me birthday in less than two months! Anywho, look how cute it is!

2 kommentarer
    1. siribokoholiker: Må innrømme at jeg må se bort akkurat når de setter inn nåla, men ellers gjør det meg ikke noe. Kan ha noe med å gjøre at jeg har tatt blodprøver jevnlig hele livet på grunn av allergien min. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg