Summertime

De siste par dagene har det vært supersommer i Trondheim, og siden jeg har vært vant med å aldri bli solbrent men nå har fått sensitiv hud (tydeligvis), er jeg blitt ordentlig brent. Så brent at jeg husker ikke at jeg har vært så rød før. Jeg smører meg med aloe vera og krysser fingrene for at jeg ikke begynner å flasse. Det var helt utrolig dumt å ikke ha på solkrem, men jeg blir jo alltid ganske rød uten å bli brent. Ja, til nå.


(dette er ikke fra i dag)

Men, jeg har vin og saltsticks og Pirater! av Celia Rees og en flott balkong å sitte på, så jeg skal ikke klage, selv om det kun er over min egen dumhet. Håper dere har hatt en flott helg!



Summer has finally come to Trondheim these last couple of days, and as I used to never get burned by the sun but lately my skin has obviously become sensitive, I am now red like lobster. I’m more burnt than I can ever remember. So I put on aloe vera and cross my fingers (and toes) hoping that I avoid peeling. It was so incredibly stupid to not put on sunscreen, but I always become red without being burnt. Well, until now.

However, I have wine and salt sticks and Pirates! by Celia Rees and a nice balcony on which I can sit, so I won’t whine, even though it’s over my own foolishness. I hope you have had a great weekend!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg