Update

1. Jeg er hjemme igjen.

2. Aircondition på fly er noe herk, og jeg har noe som nesten minner om (mild) lungebetennelse i tillegg til å ha mistet stemmen. Yay. Lyspunktet er at dette kom på vei hjem og ikke på vei til Paris.

3. Paris var herlig, og jeg kommer tilbake til det senere.

4. Vi er midt oppe i flyttingen (vi får nøklene til den nye leiligheten i morgen!) og kameraledningen min er nedpakket, så no photos for you.

5. Jeg har brutt Save-o-rama og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har nye, fine klær ♥

Confessions of a shopaholic | via Tumblr
I hear you, sister! (whi)

6. Harry Potter and the Order of the Phoenix er så utrolig fin. Selv om Harry irriterer meg.

7. Jeg har blitt hekta på denne sangen.

8. Nå sa jeg at det kommer mer om Paris senere, men jeg har spist snegler. SNEGLER. Og det var godt!

9. Jeg fant en kjole jeg har hatt lyst på (lenge) hengende på et 3 for 100-stativ på Bik Bok.

10. Boksamlingen min er blitt veldig stor, noe jeg fant ut da den skulle ned i esker. Ops?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg