Not just another Sunday

Åh, jeg er SÅ klar for å være ferdig med eksamen kl. 12:50 i morgen. Muntlig i pedagogikk er den siste vurderingssituasjonen min for dette semesteret, og selv om jeg egentlig hater muntlig er jeg ikke så veldig nervøs (ennå). Tror det har noe å gjøre med at a) jeg får til å si noe uansett hvilken oppgave jeg får og b) jeg får snakke norsk. Mine tidligere opplevelser med muntligeksamen på NTNU har vært tilknyttet franskemner, og det er faktisk noe av det verste jeg har vært med på. Jeg var så utrolig nervøs!

Jeg har altså ikke sovet lenge, slappet av med te og en bok som jeg ofte gjør på søndager. Jeg har tilbrakt dagen med notatboka og skrevet ned løsningsforslag til hver av de 17 oppgavene vi har fått utdelt. I morgen kl. 11:30 trekker jeg én av disse, og etter en time med forberedelsestid skal jeg inn til høring. 20 minutter senere – sommerferie! Eller, først skal jeg skrive masterprosjektskisse da, men jeg vet cirka hva jeg skal skrive. Sommerferie!


(whi)

Hva har du gjort i dag?

7 kommentarer
    1. Jeg har slappet av, og feiret sommerferien med kjæresten ved å spise ute 😀 Å så har vi endelig ryddet i den nye leiligheten vår. Så nå er det beboelig her!
      – Siri

    2. siribokoholiker: Ah, det er planen vår i morgen (mannedyret har leveringsfrist på master ved midnatt), gleder meg 🙂 Ny leilighet da gitt, herlig! Vi flytter i månedsskiftet juni/juli, det blir flott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg