Soon, soon

squidward

Å gjennomføre en firetimers eksamen med hodepine OG mensensmerter er noe av det mest surrealistiske jeg har vært gjennom. Vondt? Ja. Lurer jeg på om noe av det jeg har skrevet egentlig gir mening? JA. Mesteparten av tiden satt jeg og blunket og prøvde å fokusere på teksten, for det var så ekstremt vanskelig å konsentrere seg. Heldigvis har jeg lært meg å lage en disposisjon over det jeg skal ha med først, for den laget jeg før den verste hodepinen slo inn og dermed ga den mening. At jeg klarte å produsere seks sider tettskrevet tekst er ganske godt gjort, og jeg har egentlig en god følelse. 

Nå har jeg igjen én eksamen, type muntlig i pedagogikk, og takket være administrasjonen har jeg cirka en og en halv dag å øve på. Hurra for den tetteste eksamenstimeplanen ever! Håper du har en mer interessant lørdag enn hva jeg har?

8 kommentarer

Siste innlegg