Merci, juin

Takk for…

♥  herlige Paris – for en by!

♥  at den nye leiligheten har masse (skap)plass, oppvaskmaskin og balkong. Her skal vi få det fint!

♥  at jeg endelig er ferdig med PLU for godt. Nå skal jeg skrive master, og jeg gleder meg sånn!

 

Månedens…

obsession: øhm, flytte? Har ikke vært så obsessed av noe egentlig. 

sang: BØRNS – 10,000 Emerald Pools

drikke: Riesling, knis.

plagg: mine nå utbrukte svarte jeans.

kjøp: den sykt fine mønstrete kjolen jeg kjøpte fra 3 for 100-stativet på Bik Bok. Dere skal få se!

Save-o-rama: 350/100
Siste måned med Save-o-rama (ja, jeg gir meg halvveis) gikk, som dere ser, ikke så bra. Jeg innså at jeg hadde mer lyst til å shoppe enn å fullføre, og det var så mye salg at jeg rett og slett bukket under. Sånn kan det altså gå! Er veldig fornøyd med det jeg kjøpte da, så jeg går ikke akkurat rundt og er skuffa over meg selv.

Da var juni ferdig, gitt. Frem til 8. juni var det eksamen annenhver dag (jeg tuller ikke) og fra 8. til 15. juni satt jeg med prosjektskisse til masteroppgaven min. 16. juni dro vi til Paris og da vi kom hjem fra Frankrike var det flytting, rydding og vasking av leilighet som stod for tur. Pjuh, for en måned! Nå er vi endelig på plass på Solsiden og har sommerferie for alvor. Null forpliktelser frem til semesterstart, var det noen som sa slaraffenliv?



I might have mentioned I would improve on the translations, but as far as these posts go, you can manage with Google Translate to get the gist, okay?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg