Friday tunes

Jeg hører på musikk store deler av dagen, spesielt nå som jeg sitter alene og forbereder meg til eksamen (prøver å forberede meg, altså). I dag er det fredag og det skal “nyyytes” (sjekk ut heidimh66 på Instagram så skjønner dere hva jeg mener) og her er fem sanger som setter meg i helgemodus akkurat i dag:

1. Taylor Swift – Style
Blir ALDRI lei av denne sangen, som er min absolutte favoritt fra Swifts nyeste album, 1989.

2. Florence + the Machine – Delilah
Nyeste singel fra det kommende albumet How Deep, How Blue, How Beautiful som er akkurat det som Florence + the Machine skal være: Mystisk, stormfull og vakker. 

3. Brandon Flowers – Still Want You
Flowers kom med nytt album enten denne uka eller forrige (dagene går helt i surr), og dette er nok en av de sangene jeg liker best fra The Desired Effect. Jeg elsker at han lager litt sånn retroaktig musikk, men med sitt eget særpreg. (men må innrømme at jeg heller vil ha et nytt The Killers-album enn nok en soloplate…)

4. Gabrielle – MER
Jeg syntes Ring Meg var ganske skrekkelig da den først kom ut (it grew on me, though) men etter hvert som årene går synes jeg Gabrielle blir bare bedre og bedre. MER er rett og slett skikkelig fin! (musikkvideoen var derimot noe for seg selv)

5. Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars
Denne låta er så FET at jeg trenger ikke skrive mer enn det.

God fredag, dere!

My top five songs at the moment to celebrate that it’s Friday!

4 kommentarer
    1. musikk hjelper alltid på humøret! Masse lykke til med eksamen. Ha en fin dag, ta gjerne en titt innom bloggen min<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg