All Black Friday


t-shirt eBay jeans Bik Bok

Regnet pøser ned utenfor vinduet, Taylor Swifts 1989 går på repeat og Ygrittes udødelige ord står på brystet. Etter en ikke-produktiv migrenedag i går har jeg en litt produktiv migrenedag i dag, så forhåpentligvis får jeg gjort noe annet enn å se på Pretty Little Liars hele dagen (som jeg gjorde i går). Om jeg ikke får gjort så mye skolerelatert skal jeg i alle fall gjøre husarbeid, og det er bedre enn ingenting. 

Du skjønner, jeg ender i en ond sirkel når jeg har migreneperioder. Jeg får vondt i hodet og får ikke gjort noe, får dårlig samvittighet og stresser for at jeg ikke har gjort noe, på grunn av dét får jeg mer vondt i hodet og får gjort enda mindre… Du skjønner tegninga. Husarbeid forbereder meg kanskje ikke så mye til eksamen, men når kvelden kommer så kan jeg si at jeg har gjort noe, og det hjelper.


Rain is puring down outside my window, Taylor Swift’s 1989 is on repeat and Ygritte’s immortal words are on my chest. After having a non-productive migraine day yesterday I’m having an a bit productive migraine day today, so hopefully I’ll get something done other than watching Pretty Little Liars all day long (like I did yesterday). Stuff around the apartment might not be school-related, but something’s better than nothing.

You see, when I’m having a migraine period, I end up in this vicious circle. I get headaches and can’t get anything done, I feel bad about not doing anything and get stressed out about it, which leads to more headache and even less is done… You get the picture. Cleaning might not prepare me for my exams, but at the end of the day I can say that I’ve done something, and that helps.

10 kommentarer

Siste innlegg